polski angielski niemiecki
środa, 17 października 2018 r. Imieniny: Antonii, Ignacego, Wiktora
Komunikat UOKiK 16.04.2018 Reklamy T-Mobile - decyzja UOKiK

  • Reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii Pierwszy prawdziwy no limit dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd.
  • Operator eksponował cenę 49,98 zł, a ukrywał, że obowiązuje ona tylko przez 3 miesiące i tylko, jeśli klient udzieli zgód marketingowych oraz wyrazi chęć otrzymywania faktury elektronicznej.
  • Właściciel sieci – spółka T-Mobile dobrowolnie zobowiązał się do udzielenia rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocyjnej oferty

Biuro Prasowe UOKiK

pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa

tel.: 22 55 60 111, 695 902 088

e-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl

twitter: @UOKiKgovPL
17-04-2018
Szukaj w artykułach